Simulador Polític Català
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

+3
Josep Pérez
David García
F. Xavier Batlle
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por F. Xavier Batlle Dc Jun 10, 2009 9:47 pm

I això és el que hem fet... i aquest és el motiu del pla AutoCat.. què no escolta?
F. Xavier Batlle
F. Xavier Batlle
PSC
PSC

Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por Miquel Serradesanferm Dc Jun 10, 2009 9:55 pm

Tinc els meus dubtes que hagin escoltat els ciutadans després que el seu company hagi declarat que vostés (PSC) ja saben què és el que els ciutadans volen. Veig dues tendències molt diferenciades en el mateix partit.
La veritat és que no he dubtat mai de que vosté sr Batlle escolti els ciutadans, però tinc seriosos dubtes de que el seu company ho faci.
Miquel Serradesanferm
Miquel Serradesanferm
Convergència i Unió
Convergència i Unió

Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 01/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por F. Xavier Batlle Dc Jun 10, 2009 10:09 pm

El meu company ha mostrat que el PSC coneix les necessitats de la ciutadania perquè el PSC està al seu costat.

No intenti crear divisió en un lloc que no n'hi ha.
F. Xavier Batlle
F. Xavier Batlle
PSC
PSC

Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por Miquel Serradesanferm Dc Jun 10, 2009 10:27 pm

Crec que en cap moment he parlat de divisió, la deu haver vist vosté...

Jo només parlava de dues maneres de fer...
Miquel Serradesanferm
Miquel Serradesanferm
Convergència i Unió
Convergència i Unió

Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 01/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por Eduard Sala Dc Jun 10, 2009 11:09 pm

F. Xavier Batlle escrigué:El meu company ha mostrat que el PSC coneix les necessitats de la ciutadania perquè el PSC està al seu costat.

No intenti crear divisió en un lloc que no n'hi ha.

Al seu costat no sé, però els 4 milions d'aturats que en aquests moments hi ha a Espanya segur que noten molt a aprop, massa diaria jo, la presència de els polítiques del seu partit. I no precisament per bé...
Eduard Sala
Eduard Sala
Partit Popular
Partit Popular

Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 31/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil - Página 2 Empty Re: F. Xavier Batlle es reuneix amb el sector de l'automòbil

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum