El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
+11
Joan Saforcada
Juan Cavestany
F. Xavier Batlle
Francesc Roldán
Lluís Serra
David García
Josep Maria Anglada
Josep Pérez
Marc Soler
Carles Prats
Eduard Sala
15 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
El Partit Popular de Catalunya celebrarà dintre de pocs dies el seu 13è Congrés autonòmic a Tarragona.
En aquest congrés es renovarà la cúpula directiva del Partit Popular de Catalunya i si no hi ha cap contratemps en sortirà escollit President el fins ara diputat al Parlament, Eduard Sala, l'únic que ha presentat candidatura i els avals necessaris.
Aquest 13è congrés popular, pretén ser un punt d'inflexió en la política catalana que possibiliti amb un equip dirigent renovat transmetre que ara més que mai Catalunya necessita el Partit Popular i que el nostre partit es fixa anar sumant persones que ens duràn de manera inexorable cap al govern de Catalunya.
El lema del Congrés, idea de Juan Cavestany reflecteix dos grans trets que caracteritzen el nostre partit: la llibertat i el bon govern.
Òbviament hi estan convidats els representants de la resta de partits.
Eduard Sala- Partit Popular
- Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Aquest Congrés significarà un PP més fort, i que treballi més del que feia fins a ara per la gent de Catalunya. El lema, "Llibertat i bon govern" resumeix perfectament les nostres idees.
Carles Prats- Partit Popular
- Nombre de missatges : 124
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Esperem que en aquesta nova etapa el Partit Popular es dediqui una mica més a fer política i menys a crispar, com ha anat fent fins ara. Des de les CUP desitjem que tots els partits polítics de Catalunya es dediquin a fer això, política, i no altres coses.
Marc Soler- CUP
- Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Suïssa
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Molta sort.
Josep Pérez- ICV-EUiA
- Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
No em queda més que desitjar-los bona sort en aquest congrés i sort especialment a vosté, senyor Sala, però malauradament li he de dir que cada vegada la societat catalana creu menys en els partits tradicionals com el seu. És el moment de les noves polítiques i les noves tendències, entre d'altres, que representa Plataforma per Catalunya.
Una cordial salutació.
Una cordial salutació.
Josep Maria Anglada- PxC
- Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Quiero desear mucha suerte a los compañeros del PP de Cataluña y también me gustaría asistir al congreso, si me lo permiten.
Un saludo y mucha suerte.
Un saludo y mucha suerte.
David García- Ciutadans
- Nombre de missatges : 143
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Gràcies pels bons desitjos que han expressat tots vostès, com ja he dit abans estan convidats a assistir al nostre congrés, on els rebrem calidament.
Respecte al seu comentari senyor Anglada, si bé és possible que en el futur forces com PxC o les CUP tinguin una importància creixent en la política catalana tal com es va demostrar a les eleccions municipals del 2007, nosaltres creiem que els ciutadans confien i que seràn més receptius que mai al missatge de confiança, progrés i llibertat que un partit consolidat i fortament arrelat com el Partit Popular els ofereix.
PD: Afegeixo que el president nacional del PP, Mariano Rajoy, així com la secretaria general, Maria Dolores de Cospedal i altres líders i personalitats del PP d'arreu d'Espanya també assistiràn al 13è Congrés autonòmic, fet que ens omple de gran satisfacció i que va a refirmar la confiança que Mariano Rajoy i la direcció nacional del partit tenen en el PPC.
Respecte al seu comentari senyor Anglada, si bé és possible que en el futur forces com PxC o les CUP tinguin una importància creixent en la política catalana tal com es va demostrar a les eleccions municipals del 2007, nosaltres creiem que els ciutadans confien i que seràn més receptius que mai al missatge de confiança, progrés i llibertat que un partit consolidat i fortament arrelat com el Partit Popular els ofereix.
PD: Afegeixo que el president nacional del PP, Mariano Rajoy, així com la secretaria general, Maria Dolores de Cospedal i altres líders i personalitats del PP d'arreu d'Espanya també assistiràn al 13è Congrés autonòmic, fet que ens omple de gran satisfacció i que va a refirmar la confiança que Mariano Rajoy i la direcció nacional del partit tenen en el PPC.
Eduard Sala- Partit Popular
- Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Tant arrelat que és contrari al progrés de Catalunya? Tant arrelat que es negà en rodó a votar la reforma de "l'Estatut-et" i de portar-lo al Constitucional malgrat que havien votat el mateix per exemple a l'Estatuto de Andalucía? Permeti'm que discrepi senyor Sala, però crec que la seva formació política està força separada de la ciutadania catalana i crec que en els comicis en tindrem una clara demostració.
En les darreres eleccions les formacions polítiques catalanes tradicionals han entrat en una espiral de decadència alarmant, símptome que estan desencisant a l'electorat català, per tant, l'única possibilitat de tornar la il·lusió a la ciutadania de Catalunya és o un canvi exemplar de les formacions tradicionals que serà difícil de creure degut a l'engany continu o dipositar la confiança en noves formacions dirigides per persones amb un historial net i que vénen a treballar pel bé comú, pel bé del ciutadà i no a embotxacar-se diners.
En les darreres eleccions les formacions polítiques catalanes tradicionals han entrat en una espiral de decadència alarmant, símptome que estan desencisant a l'electorat català, per tant, l'única possibilitat de tornar la il·lusió a la ciutadania de Catalunya és o un canvi exemplar de les formacions tradicionals que serà difícil de creure degut a l'engany continu o dipositar la confiança en noves formacions dirigides per persones amb un historial net i que vénen a treballar pel bé comú, pel bé del ciutadà i no a embotxacar-se diners.
Josep Maria Anglada- PxC
- Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Estar en contra l'Estatut de Catalunya no és estar en contra del progrés de Catalunya, si vam votar en contra és perquè creiem que és negatiu pels ciutadans i per Catalunya, si l'hem portat al Tribunal Constitucional és perquè perquè malgrat a alguns no els agradi, vivim en una democràcia i un Estat de Dret on s'han de respectar les lleis, i si va en contra de la llei més fonamental del país, la Constitució, és lògic que el portem al TC.
Eduard Sala- Partit Popular
- Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Sí, però li porten per coses que han votat a favor a Andalucía. Com és que l'Estatut andalús no el porten al Constitucional senyor Sala?
Josep Maria Anglada- PxC
- Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Deseo que les vaya bien el congreso, y que tomen las decisiones adecuadas para poder hacer avanzar al conjunto de la sociedad catalana.
Lluís Serra- Ciutadans
- Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Eduard Sala escrigué:Estar en contra l'Estatut de Catalunya no és estar en contra del progrés de Catalunya, si vam votar en contra és perquè creiem que és negatiu pels ciutadans i per Catalunya, si l'hem portat al Tribunal Constitucional és perquè perquè malgrat a alguns no els agradi, vivim en una democràcia i un Estat de Dret on s'han de respectar les lleis, i si va en contra de la llei més fonamental del país, la Constitució, és lògic que el portem al TC.
El problema, senyor Sala, són dos:
1) Aquest mateix Estatut va ser votat pel Congrés dels Diputats i ratificat pel poble de Catalunya. Per tant caldria veure com funciona la democracia en aquest país, ja que un estatut "anticonstitucional" no hauria d'haver sigut votat favorablement al Congrés. El cas és que ho va ser, i després va ser ratificat pel poble sobirà de Catalunya. El Tribunal Constitucional no pot tenir la autoritat moral de passar per sobre d'un poble com el català, que té una consciència un esperit propis.
2) Moltes referencies que vostès han denunciat com a inconstitucionals al Estatut de Catalunya, també van ser incloses al Estatut d'Andalucía, no només amb la seva complicitat, sinó també amb els vots a favor. Això em fa sospitar que el Partit Popular utilitza el recurs d'inconstitucionalitat -molt interessat, aprofito per dir-ho, ja que aquesta inconstitucionalitat es pot interpretar de moltes maneres-, com a arma política per fer propaganda del seu partit.
Marc Soler- CUP
- Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Suïssa
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Marc Soler escrigué:Eduard Sala escrigué:Estar en contra l'Estatut de Catalunya no és estar en contra del progrés de Catalunya, si vam votar en contra és perquè creiem que és negatiu pels ciutadans i per Catalunya, si l'hem portat al Tribunal Constitucional és perquè perquè malgrat a alguns no els agradi, vivim en una democràcia i un Estat de Dret on s'han de respectar les lleis, i si va en contra de la llei més fonamental del país, la Constitució, és lògic que el portem al TC.
El problema, senyor Sala, són dos:
1) Aquest mateix Estatut va ser votat pel Congrés dels Diputats i ratificat pel poble de Catalunya. Per tant caldria veure com funciona la democracia en aquest país, ja que un estatut "anticonstitucional" no hauria d'haver sigut votat favorablement al Congrés. El cas és que ho va ser, i després va ser ratificat pel poble sobirà de Catalunya. El Tribunal Constitucional no pot tenir la autoritat moral de passar per sobre d'un poble com el català, que té una consciència un esperit propis.
2) Moltes referencies que vostès han denunciat com a inconstitucionals al Estatut de Catalunya, també van ser incloses al Estatut d'Andalucía, no només amb la seva complicitat, sinó també amb els vots a favor. Això em fa sospitar que el Partit Popular utilitza el recurs d'inconstitucionalitat -molt interessat, aprofito per dir-ho, ja que aquesta inconstitucionalitat es pot interpretar de moltes maneres-, com a arma política per fer propaganda del seu partit.
1) Ha donat en el clau. Alguns polítics catalans i espanyols van ser enormement irresponsables votant en el Congrés una llei que a ulls de moltes persones enteses en la matèria és clarament inconstitucional. El TC farà la seva feina i determinarà si és inconsticional o no, en tot cas que l'Estatut és fruït de la voluntat del poble de Catalunya és relatiu ja que la participació no va arribar al 49% amb la qual cosa els vots a favor es queden amb un 35%. De totes formes la legalitat s'ha de respectar, jo també puc tenir molta voluntat de viure a casa el veí pero he de respectar que la llei diu que allò és casa seva, no sé si m'entén.
2) El PP no té cap interès en portar l'Estatut al TC, ho hem fet per responsabilitat i senti comú però ja li dic jo que no ens agrada l'espectacle que es va organitzar per culpa d'un Estatut que ni interessava als propis ciutadans de Catalunya i que ha sobre ha creat enfrontament amb la resta d'espanyols. CiU, PSC, ERC (tot i que després se'n va desmarcar) i ICV-EUiA van fer un autèntic nyap i a sobre ara la culpa d'aquest nay és del Partit Popular, escolti, quina barra..
Eduard Sala- Partit Popular
- Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Com bé ha dit el senyor Sala, la legalitat cal respectar-la en tots els casos, i encara que la gent aprovi un Estatut en referèndum, és necessari canviar la legislació (en aquest cas, la Constitució Espanyola) perquè resulti viable.
Carles Prats- Partit Popular
- Nombre de missatges : 124
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Des de Esquerra Republicana desitgem molta sort al Partit Popular de Catalunya en la seva nova etapa, tret de les més que considerables discrepàncies polítiques.
Francesc Roldán- Esquerra
- Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Gracies, senyor Roldán-
Carles Prats- Partit Popular
- Nombre de missatges : 124
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
La baixa participació atorga menys legitimitat als vots sr. Sala? Perquè dit això també ho hauria de contrastar amb les eleccions europees, amb qui guanya, i amb quin percentatge de vot.
F. Xavier Batlle- PSC
- Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
De totes maneres els desitgem un canvi de rumb en les seves polítiques d'atac a Catalunya i d'oposició radical a l'Estat.
Des de la meva formació no es descarta que hi hagi l'assistència d'algun representant.
Des de la meva formació no es descarta que hi hagi l'assistència d'algun representant.
F. Xavier Batlle- PSC
- Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
FDP: Post editado porque me equivoqué al colgarlo.
Editat per darrera vegada per Juan Cavestany el Dt Jun 02, 2009 10:25 pm, editat 1 cop en total
Juan Cavestany- Partit Popular
- Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
F. Xavier Batlle, mentres observa la intervenció del sr. Cavestany pensa: però l'atril el deuen haver aprofitat del Congrés de Mardid.
FDP:
FDP:
F. Xavier Batlle- PSC
- Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
F. Xavier Batlle escrigué:F. Xavier Batlle, mentres observa la intervenció del sr. Cavestany pensa: però l'atril el deuen haver aprofitat del Congrés de Mardid.
FDP:
FDP: Ya lo sé, es que no encontraba otra imagen. Espero que eso no cuente de cara a la realidad
Juan Cavestany- Partit Popular
- Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
FDP. Esas cosas no cuentan.
David García- Ciutadans
- Nombre de missatges : 143
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
F. Xavier Batlle escrigué:F. Xavier Batlle, mentres observa la intervenció del sr. Cavestany pensa: però l'atril el deuen haver aprofitat del Congrés de Mardid.
FDP:
La crisis que ha generado su amigo Zapatero nos afecta a todos, también al PP, supongo.
David García- Ciutadans
- Nombre de missatges : 143
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
No em faci riure sr. García.
F. Xavier Batlle- PSC
- Nombre de missatges : 219
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Re: El PPC celebrarà el seu 13è Congrés
Sí, vaya a hacer cola al INEM y verá que gracia le hace a los millones de parados.
David García- Ciutadans
- Nombre de missatges : 143
Fecha de inscripción : 31/05/2009
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Temas similares
» Celebració del 12è Congrés del PSC
» 26è Congrès Nacional d'Esquerra
» 13è Congrés del Partit Popular de Catalunya
» 26è Congrés Nacional d'Esquerra Republicana de Catalunya
» 12è Congrés del Partit dels Socialistes de Catalunya
» 26è Congrès Nacional d'Esquerra
» 13è Congrés del Partit Popular de Catalunya
» 26è Congrés Nacional d'Esquerra Republicana de Catalunya
» 12è Congrés del Partit dels Socialistes de Catalunya
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum