Debat Eleccions Europeas TV3

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Debat Eleccions Europeas TV3 Empty Debat Eleccions Europeas TV3

Missatge por Carles Prats el Dl Jun 01, 2009 1:52 pm

http://www.tv3.cat/videos/1258969/Per-a-que-serveix-Europa

Debat dels candidats catalans del principals partits al Parlament Europeu.
Carles Prats
Carles Prats
Partit Popular
Partit Popular

Nombre de missatges : 124

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Eleccions Europeas TV3 Empty Re: Debat Eleccions Europeas TV3

Missatge por Carles Prats el Dl Jun 01, 2009 1:56 pm

El millor és Vidal-Quadras dient: "Jo sempre intento motivar" amb una veu tan depriment...xD

Però, en general, Vidal-Quadras ha estat el qual millor ho ha fet, i ha tingut una ironia extraordinària, sobretot en això del cartell...
Carles Prats
Carles Prats
Partit Popular
Partit Popular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por AdminSito el Dl Jun 01, 2009 2:01 pm

Què va!

El que millor va parlar va ser el Romeva! I això que jo no sóc d'ICV.

El que va estar una miqueta patètic va ser el Junqueras... anava a la seva bola
AdminSito
AdminSito
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 168
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles Prats el Dl Jun 01, 2009 2:05 pm

Romeva és el d'ICV? A mí m'ha semblat un poc infantil...
Carles Prats
Carles Prats
Partit Popular
Partit Popular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Adminich el Dl Jun 01, 2009 2:05 pm

La millor va ser la Maria Badia, és la que es nota més professional.

Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 69

http://simulador.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Eduard Sala el Dl Jun 01, 2009 2:13 pm

Jo crec que el millor amb diferència va ser l'Aleix Vidal-Quadras, no estic d'acord amb les seves idees però té una ironia fulminant. Va ser el que es va moure millor, el que va deixar anar les millors frases i el més clar.
La Maria Badia no va estar malament però no va dir res de l'altre món, l'Oriol Junqueras al principi molt callat però després quan es va parlar de llengua i identitat es va créixer. El Romeva va ser el pitjor de tots, només repetia com un lloro que els de dreta eren molt dolents i els d'esquerra molt bons i altres dogmes absurds. I el Tremosa tenia molt bones idees i propostes però comunicant fa pena, va desaprofitar uan gran oportunitat.
Eduard Sala
Eduard Sala
Partit Popular
Partit Popular

Nombre de missatges : 210

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por David García el Dl Jun 01, 2009 4:42 pm

Vidal-Quadras, encara que no m´agradin gens les seves idees, hi ha que admintir que és un gran polític amb prou ironia.
David García
David García
Ciutadans
Ciutadans

Nombre de missatges : 143

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dl Jun 01, 2009 5:12 pm

Collons, què és això de "el millor" o "guanyar" el debat? No veieu que tot això és absurd?

Els debats només es guanyen als països atrasats culturalment, en els que la gent vota o deixa de votar pel que diuen els candidats als cartells, als videos electorals o als debats electorals, als que, per cert, només es deixa anar (normalment) als partits amb representació parlamentaria, anul·lant (o reduint dràsticament) d'aquesta manera les possibilitats dels altres partits de donar-se a conèixer.

Entenc que el ciutadà normal i corrent d'aquesta societat capitalista que es mou per estereotips pugui guiar-se pel que diuen els candidats a les europees, però...vosaltres?

La meva opinió és clara. Ni en aquesta debat ni en cap altre ha guanyat ningú, perquè són tots una colla de podrits que no aporten res, només s'insulten els uns als altres. I els d'ERC, quina colla de paiasos...només parlen de llengua i d'autodeterminació a les eleccions, igual que els del PSC.

Endavant Iniciativa Internacionalista!
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Nombre de missatges : 128
Ubicació : Suïssa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Eduard Sala el Dl Jun 01, 2009 5:21 pm

Marc Soler escrigué:Collons, què és això de "el millor" o "guanyar" el debat? No veieu que tot això és absurd?

Els debats només es guanyen als països atrasats culturalment, en els que la gent vota o deixa de votar pel que diuen els candidats als cartells, als videos electorals o als debats electorals, als que, per cert, només es deixa anar (normalment) als partits amb representació parlamentaria, anul·lant (o reduint dràsticament) d'aquesta manera les possibilitats dels altres partits de donar-se a conèixer.

Entenc que el ciutadà normal i corrent d'aquesta societat capitalista que es mou per estereotips pugui guiar-se pel que diuen els candidats a les europees, però...vosaltres?

La meva opinió és clara. Ni en aquesta debat ni en cap altre ha guanyat ningú, perquè són tots una colla de podrits que no aporten res, només s'insulten els uns als altres. I els d'ERC, quina colla de paiasos...només parlen de llengua i d'autodeterminació a les eleccions, igual que els del PSC.

PSC autodeterminació? Shocked Shocked Shocked
Eduard Sala
Eduard Sala
Partit Popular
Partit Popular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dl Jun 01, 2009 5:24 pm

Eduard Sala escrigué:
Marc Soler escrigué:Collons, què és això de "el millor" o "guanyar" el debat? No veieu que tot això és absurd?

Error! Quan he dit "igual que els del PSC" em referia al tema de la llengua, sorry. Esque he vist per les noticies que la Badia està possant molt d'ènfasi en aquest tema.
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Adminich el Dl Jun 01, 2009 5:35 pm

Doncs jo no he vist a cap parlant de llengua, això sí m'ha faltat veure una part del Debat que sembla que a la web de TV3 no funciona.

Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 69

http://simulador.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dl Jun 01, 2009 5:36 pm

Adminich escrigué:Doncs jo no he vist a cap parlant de llengua, això sí m'ha faltat veure una part del Debat que sembla que a la web de TV3 no funciona.

No dic pas que n'hagin parlat al debat. Si n'han parlat o no, no ho sé, perquè directament ja no me l'he ni mirat. Però dic que he vist tant a la Badia com al Junqueras possar gran ènfasi al tema de la llengua durant tota la campanya. Al menys jo cada cop que els veig per la tele o els llegeixo a internet estan parlant d'això. La primera va sortir fa poc dient que el PSC 'era el que més havia fet per la llengua a Europa'. El segon ha tornat a treure les demandes d'autodeterminació de l'armari, fins al 7 de juny. Llavors ja les tornarà a guardar fins a les properes eleccions.
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Eduard Sala el Dl Jun 01, 2009 5:39 pm

Al centre de Gràcia, on es reuneixen tots els hippies, pollosos, alcohòlics, porreros i amants de la música en viu hi ha molts cartells de Iniciativa Internacionalista.
Eduard Sala
Eduard Sala
Partit Popular
Partit Popular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dl Jun 01, 2009 5:48 pm

Eduard Sala escrigué:Al centre de Gràcia, on es reuneixen tots els hippies, pollosos, alcohòlics, porreros i amants de la música en viu hi ha molts cartells de Iniciativa Internacionalista.

Tot el que tu vulguis, però l'escó el treuran Twisted Evil
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por F. Xavier Batlle el Dl Jun 01, 2009 9:34 pm

En Romeva va estar força convincent i amb un missatge clar.
F. Xavier Batlle
F. Xavier Batlle
PSC
PSC

Nombre de missatges : 219

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por AdminSito el Dl Jun 01, 2009 10:49 pm

Eduard Sala escrigué:

Clar, home, no ho sabies????

Al PSC defensem l'autodeterminació des de sempre!!

Ignorante de la vida... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
AdminSito
AdminSito
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 168
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Francesc Roldán el Dt Jun 02, 2009 2:28 pm

No sé, però jo als meus pares he aconseguit influenciar-los per què no votin ni al PSC ni a CiU, a Esquerra Unida, amb dos collons (o a qualsevol partit que no sigui cap d'aquests dos ni espanyolistes).
Francesc Roldán
Francesc Roldán
Esquerra
Esquerra

Nombre de missatges : 78

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dt Jun 02, 2009 2:33 pm

Francesc Roldán escrigué:No sé, però jo als meus pares he aconseguit influenciar-los per què no votin ni al PSC ni a CiU, a Esquerra Unida, amb dos collons (o a qualsevol partit que no sigui cap d'aquests dos ni espanyolistes).

A Iniciativa Internacionalista, que és el que més mal fa a l'Estat ecspanyol!
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lluís Serra el Dt Jun 02, 2009 4:11 pm

El problema és que II no traurà cap escó, i en política el mal es mesura en escons.
Lluís Serra
Lluís Serra
Ciutadans
Ciutadans

Nombre de missatges : 84

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dt Jun 02, 2009 4:13 pm

Lluís Serra escrigué:El problema és que II no traurà cap escó, i en política el mal es mesura en escons.

Com ho saps que no treurà cap escó? Té 100.000 vots practicament assegurats de l'esquerra abertzale, i per tant n'hi manquen 150.000 que podrien ser MENYS perquè hi haurà molta abstenció entre els votants de PP i PSOE. Els 150.000 o menys vots restants els han de treure de Castella i dels Països Catalans. Voteu-los, home!
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lluís Serra el Dt Jun 02, 2009 4:15 pm

Jo crec que els votaré (o a ells o en Junqueras això ho tinc clar), però cal tenir en compte que el moviment de l'EI no és pas encara prou sòlid a Catalunya i al conjunt dels Països Catalans.
Lluís Serra
Lluís Serra
Ciutadans
Ciutadans

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dt Jun 02, 2009 4:17 pm

Lluís Serra escrigué:Jo crec que els votaré (o a ells o en Junqueras això ho tinc clar), però cal tenir en compte que el moviment de l'EI no és pas encara prou sòlid a Catalunya i al conjunt dels Països Catalans.

Bé, però IISP és una candidatura internacionalista. A Catalunya les CUP, CAJEI i l'esquerra independentista en general la recolzen, així que si ets d'esquerres i independentista II és el que hauries de votar.

Els d'ERC són uns venuts, i només treuen l'autodeterminació del calaix quan toquen eleccions...
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lluís Serra el Dt Jun 02, 2009 4:26 pm

Sé que ERC s'han venut per quatre xavos, però com que presenten un candidat independent del partit, doncs he de considerar-ne la opció.

De totes maneres espero que II-SP tregui l'escó, la veritat és que els sentaria com una patada al cul. Si llavors el PP i el PSOE perden escons, seria com una victòria electoral. El que sí seria un fàstic seria que entres UPyD o Libertas.
Lluís Serra
Lluís Serra
Ciutadans
Ciutadans

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc Soler el Dt Jun 02, 2009 4:31 pm

Libertas no té cap mena d'opció d'aconseguir un escó. I UPyD no ho sé...podria ser, perquè la gent és molt inconscient, i quan surt un partit fent promeses en fals i tal, aprofitant la crisi,el voten en massa. Però bé, si aconsegueix l'escó el perdrà a les properes eleccions europees si ja ha passat la crisi, de la mateixa manera que C's perdrà els seus escons al Parlament de Catalunya a les properes autonòmiques. Són partits que només es basen en la crispació i en les promeses.

En el tema d'IISP, estaria bé que el PCPE i IA-RG s'haguessin unit a la candidatura. Llavors sí tindrien enormes opcions...tot i així, sense aquests dos partits, IISP també té opcions (menys, però).
Marc Soler
Marc Soler
CUP
CUP

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lluís Serra el Dt Jun 02, 2009 4:34 pm

El problema és la gran divisió entre els partits extraparlamentaris, el discurs dels quals és, moltes vegades, similar.

Del que n'estic segur és que a nivell català, els C's perdran la representació al 2010. Basketball Però, si són substituits per UPyD... No Sí més no estarà bé veure com potser hi hauran 7-8 formacions al Parlament català, cosa que indica canvi i abandonament dels partits tradicionals.
Lluís Serra
Lluís Serra
Ciutadans
Ciutadans

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt